“Intentia cautarii” – Un factor trecut cu vederea extrem de des!

SEO

Iti doresti sa rankezi in Google in anul 2019? Atunci trebuie sa intelegi conceptul de “intentia cautarii” si sa il aplici atunci cand optimizezi website-ul sau blogul tau.

La ce se refera intentia cautarii si cum te poate ajuta?

Intentia de cautare este raspunsul la intrebarea “de ce cauta cineva x?”. Intentioneaza sa afle mai multe informatii? Sau isi doreste sa cumpere produsul/serviciul cautat? Intelegand si aplicand intentia cautarii, vei putea crea continutul pe care il cauta utilizatorii.

Cu cat oferi un continut mai relevant cautarilor, cu atat va creste numarul vizitelor si timpul petrecut de catre vizitatori pe website-ul tau.

Astfel, avand in vedere intentia cautarii, vei creste calitatea experientei utilizatorilor pe website-ul tau. Dar cum te ajuta acest lucru la o indexare mai buna in Google si alte motoare de cautare?

Motoarele de cautare au ca scop sa ofere cele mai relevante rezultate utilizatorilor. Astfel, daca vrei ca website-ul tau sa fie printre primele pozitii in motoarele de cautare in 2019, trebuie sa oferi cel mai relevant continut. Motoarele de cautare au devenit din ce in ce mai “smart”. Acestea recunosc un continut scris doar pentru SEO. Iar in anul 2019 favorizeaza mai mult continutul user-friendly si relevant.

Dar acest lucru nu inseamna ca trebuie sa uitam complet de SEO!

Din contra, Optimizarea SEO este la fel de important. Dar acum, motoarele de cautare, ne permit sa scriem un continut relevant, fara sa ne stresam foarte mult in privinta cuvintelor cheie.

Dar cum poti utiliza intentia cautarii in favoarea ta?

In primul rand, trebuie sa stabilesti de ce vrei sa te gaseasca utilizatorii! Daca vinzi, atunci trebuie sa te axezi pe utilizatorii care au ca intentie a cautarii cumpararea. Iar daca ai un blog, atunci trebuie sa te axezi pe utilizatorii care intentioneaza sa afle mai multe informatii despre subiectul cautarii.

Desi pare complicat conceptul, important este sa oferi informatii utile si relevante. In anul 2019 informatiile si continutul stufos si bine structurat sunt cel mai bine vazute de catre motoarele de cautare. Iar aici ma refer la articole de peste 1000 de cuvinte. Care, in timp, permit indexarea dupa un numar mult mai ridicat de cuvinte cheie.

Website-ul tau are probleme de indexare? Expertii nostrii SEO te pot ajuta cu solutii eficiente! Contacteaza-ne cu incredere!